strona internetowa a prawa autorskie

strona internetowa a prawa autorskie

Kontrola porcji i Weight Loss

Jeśli chodzi o jedzenie, rozmiar ma znaczenie – to znaczy, że ilość spożywanych pokarmów. Jedzenie, które wymagają w naszym codziennym zdrowych diet żywieniowych jest ogólnie podzielić na pięć grup – ziarna , warzywa, owoce, mleko i grupa ta jest ostateczna mięsa i fasoli. Każda grupa składa się z pewnych pokarmów. Każdy z tych pokarmów z kolei muszą być spożywane w określonych ilości każdego dnia. Wartość kaloryczna produktów spożywczych z wszystkich pięciu grup nie powinno być mniejsze niż lub więcej niż ilości kalorii, które wymagają co stanowi około 2,300 do zdrowych dorosłych samców.

Jednak kontrolowanie ile jemy i co jemy jest trudniejsze niż się spodziewano. Zwykle przygotować jedzenie i położyć go na stole. Każdy z nich podnosi płytkę i kadzie jedzenie na talerzu – nie mają tendencję do mierzenia go. Ponadto, ludzie mają tendencję do wybierać co chcą jeść. Większość dorosłych zwykle mają tendencję do ignorowania warzywa lub zjeść je w ilościach, które są znacznie poniżej dziennego zalecenia. Podobnie, kupie nasze talerze z mięs i innych „bajerów”, bo je kochamy. Więc choć rozpiętość żywności może spełniać codzienne wymagania pod względem ilości, jak i substancje odżywcze, ilości i produktów spożywczych faktycznie jedzą może zakończyć się niepowodzeniem próbę dobrą dietę.

Więc co jest Wielkość porcji?

Dla większości osób, porcja odnosi się do kwantu spożywanych sterty na talerzu i zdrowy plan odżywiania za jednym zamachem. W rzeczywistości, wielkość porcji rzeczywistości odnosi się do ilości spożywanych mają mieć pod względem wieku, płci i aktywności fizycznej.

Oto co jeden 1 porcja wygląda dla różnych produktów spożywczych, które powinny być częścią codziennej diety zdrowe planu:

• Rozmiar baseballu: warzywa lub owoce.

• Jedna garstka: ugotowany ryż lub makaron

– autor artykułu