jakie strony internetowe sa najbardziej popularne

jakie strony internetowe sa najbardziej popularne

Co Komórka Feedback może zrobić spódniczki dziewczęce hurt dla firmy

Korzystanie z mobilnego zwrotnych jako narzędzie marketingu i zarządzania doświadczeniami klientów daje przedsiębiorcom przewagę nad tymi prywatnymi, które są nadal opierając się na kartach satysfakcji rozdawanych na koniec posiłku lub wizytę w sklepie, lub, co gorsza, nie pomiaru satysfakcji klienta w ogóle.

Komórka feedback daje przedsiębiorcom natychmiastowe informacje zwrotne, ponieważ klienci otrzymują badań na ich telefonów komórkowych, jak tylko poprosić je (mogą być wymagane przez tekstylny krótkiego kodu do konkretnego numeru). Badania te są zazwyczaj długie cztery pytania, a odbiorcami zwykle odpowiedzieć tak szybko jak ich otrzymaniu.

To robi trzy rzeczy dla właściciela firmy: Po pierwsze, daje im natychmiastową informację zwrotną na każde pytanie – bez oczekiwania na karty do badania odpadły. Po drugie, wyniki są od razu w tabeli. Ponieważ każda ankieta jest obliczany przez komputer, trendy mogą być dostrzeżone, zanim staną się poważnym problemem. Po trzecie, mobilne badania opinii mają wyższy odsetek odpowiedzi niż karty badań, ponieważ ludzie są stale przy użyciu swoich telefonów, więc będą myśleć nic odpowiadając krótką ankietę.

Więc co można zrobić z tym firmom mobilnego informacji zwrotnej?

Z jednej strony, można je zidentyfikować obszary problemowe. Na przykład, badania opinii przenośnych Restauracji może zawierać dane o swoim serwerze. Ogłoszenia manager, że jeden serwer będzie uzyskać bardzo wysokie noty, więc wkłada ją w najbardziej ruchliwych zmianowym, wiedząc ona zapewnić lepszą satysfakcję. Tymczasem Zauważa również, że serwer weteran nadal uzyskują niższe noty, co obniża ogólny poziom zadowolenia klienta. Ona może przenieść go do mniej ruchliwe przejścia, zapewniają dodatkowe szkolenia lub po prostu pozwolić mu odejść, ponieważ jego słaba postawa może być zobowiązanie do restauracji.

– autor artykułu