jakie sa strony internetowe z filmami

jakie sa strony internetowe z filmami

Joga na zmniejszenie stresu – Jak by przynieść pokój do swojego życia z 3 prostych Pozach

Czy czujesz się przytłoczony? Czy masz zbyt wiele do czynienia na co dzień, ale nie na tyle czasu? A może istnieją pewne sytuacje w swoim życiu powodując niepokój i stres, jak praca czy relacje. Niezależnie od przyczyny, możesz zacząć czuć się lepiej przez praktykujących jogę na zmniejszenie stresu w swoim życiu.legginsy dziecięce hurt Chociaż istnieje wiele różnych jogi (niektóre są znacznie bardziej skomplikowane niż inne), przekonasz się, że najlepsze pozuje do redukcji stresu są całkiem proste. W rzeczywistości, to prawdopodobnie nie będzie nawet poczuć się jak robi joga w ogóle!

Więc jak dokładnie działa joga pomaga na stres? Po pierwsze, promuje głęboki oddech, który rozluźnia ciało i dostarcza więcej tlenu do mózgu. Jest to także jak medytacja, która uspokaja umysł, dzięki czemu można jaśniej myśleć. Ponadto, nie przeprowadzono wiele badań naukowych, które pokazują, że wykonywane regularne jogi pomaga obniżyć poziom kortyzolu, hormonu stresu przy jednoczesnym podnoszeniu neuroprzekaźnika o nazwie GABA, który uspokajające właściwości. Twoje ciało i umysł będzie odpocząć i zaczniesz czuć się o wiele bardziej spokojny, z regularnej praktyki jogi. Więc który z jogi są najlepsze, aby zredukować stres? Spróbuj wykonać trzy opisane poniżej:

* Joga oddechu – To jest bardziej niż technika ułożenia. To może być tak proste, jak powoli, biorąc głęboki oddech lub bardziej zaangażowane jak w alternatywnym nozdrza oddech. Spróbuj zrobić 10 głębokich oddechów i zobacz, jak się czujesz.

* Corpse stanowią – Jest to jeden z najprostszych pozach pod względem techniki. Wystarczy położyć się na plecach z ramionami rozłożone i dłońmi skierowanymi do góry nogami i lekko rozłożone nogi okazało zewnątrz. Najważniejsze jest, aby nie zasnąć i zamiast skupić się na oddychaniu głęboko i uspokaja umysł.

* Cat pose – Ta poza plecy daje dobrą rozciągliwość i pomaga się zrelaksować swój umysł. Uklęknij na rękach i kolanach. Gdy robisz wdech, spójrz w górę i łuk plecy w kształt litery U. Przytrzymaj przez 10 oddechów, a następnie podczas wydechu, spójrz w dół i łuk twój z powrotem do góry nogami U. przytrzymaj przez 10 oddechów. Można powtórzyć sekwencję kilka razy, jeśli chcesz.

Jak widać te pozy są bardzo proste i nie zajmuje dużo czasu, aby to zrobić można zmieścić je w swoim napiętym harmonogramie. Spróbuj zrobić je kilka razy w ciągu dnia, a wkrótce znajdą się staje dużo bardziej spokojniejsze i zrelaksowany!

Jeśli jesteś zainteresowany praktykuje jogę, aby zmniejszyć stres i chciałby dalsze instrukcje na tych pozycjach, a także zdjęcia i film z kotem pozy, aby poprowadzić Cię, sprawdź moją stronę internetową tutaj: Joga na zmniejszenie stresu.

– autor artykułu