jakie sa amerykanskie strony internetowe

jakie sa amerykanskie strony internetowe

3. Szukajcie publiczność. Po określeniu swoich umiejętności, szukać publiczności, która pasuje do tych umiejętności. Należy pracować z nieruchomościami, produkcji, prawników lub małych profesjonalistów?

4. Projektowanie arkusza cenowego. Arkusz Cenniki swoje usługi dla tej grupy docelowej, łamiąc swoje usługi przez per opłat projektowych, w tym zbliżenia czasu dla każdego zadania.zapoznaj się z naszą ofertą

5. Wyślij list wprowadzenia. Napisz list motywacyjny do lokalnych firm, które spełniają tej grupy docelowej. Umieścić go w kopercie wraz z wizytówki, która ma swoje zdjęcie na nim i swoim arkuszu cenowym, adres, i wysłać go na zewnątrz.

6. Tworzenie witryny profilu działalności. Zaprojektować stronę internetową, która podkreśla swoje usługi i umiejętności, więc ludzie mają miejsce, aby dowiedzieć się więcej o swoich godzinach pracy, kiedy twoi są zamknięte. Jeśli twoje umiejętności są bardzo wyspecjalizowane, może również chcesz dołączyć bloga i pisać posty, które dzielą się wskazówkami, aby pomóc klientom i potencjalnym klientom pracować bardziej efektywnie.

7. Dołącz do lokalnych organizacji biznesowych. Dołącz do lokalnej Izby Handlowej i udziału w posiedzeniach tygodniowe i miesięczne. Nosić plakietkę z listą cię jako Virtual Assistant. Pod tytule, umieścić swoje imię i nazwisko. Uczestniczyć w spotkaniach, ale nie próbują sprzedać swoje usługi. Aby ludzie ci zaufać i wiem, oni pamiętają Cię tagu i przyjść do was, gdy ma się na outsourcing.

8. Upewnij śledzenie połączeń. Kontynuacja z wszelkich kontaktów, dokonanych za pośrednictwem sieci lub po wydarzeniach dystrybucją listów wprowadzenia. Upewnij się, że do nich zadzwonić, nie opierają się na innej postaci listu lub odręczną notatkę.

9. Tworzenie portfela. Opracować portfel próbki do pokazania swoich potencjalnych klientów. Jeśli zamierzasz korzystać z poprzednią pracę jako próbki, uzyskać pisemną zgodę od swoich klientów.Jeśli nie ma żadnych klientów, zrobić trochę pracy promocyjny w zamian za dobry list polecający.

10. Reklama lokalnie. Reklama w gazecie lokalnej, aż pojawi się pierwszy zestaw klientów. Gdy klienci są zadowoleni z wami, dać im motywację, aby pomóc w rozpowszechnianiu informacji na temat swojej działalności.

– autor artykułu