wizytowka internetowa szablon

wizytowka internetowa szablon

Przyrost masy ciała po menopauzie 5 domy z bala praktycznych sposobów do walki

Przyrost masy ciała po menopauzie, czy to prawda?

Tak, ponieważ twój metabolizm zwalnia. Ale nie można winić prosto na menopauzy; Twój metabolizm spowalnia jak wiek (w wysokości 5% na dekadę).

To powiedziawszy, należy również pamiętać, że obniżone stężenie estrogenów (które kojarzą z menopauzą) nie są Lone nich powodując dodatkowych funtów; jak jesteś aktywny i jak zdrowe jesz są punkty zaciskanie też.

Polecam 5 sposobów na walkę z wybrzuszenie na tym etapie swojego życia …..

1. budować mięśnie

Tracisz 1/3 funta mięśni każdego roku po swoim połowie lat 30-tych i jak wiek i wprowadzić do swoich lat po menopauzie, ze wzrostem strat mięśni nawet szybciej.

Jak mięśni jest metabolicznie aktywne (spala kalorie, nawet gdy jesteś odpoczynek) i spala więcej kalorii niż tłuszcz, tym więcej mięśni przegrasz, wolniejszego metabolizmu i mniej kalorii można spalić.

wizytowka internetowa szablon

A kiedy tracisz mięśnie, to zastępowane z równą ilością tłuszczu, co prowadzi do wagi i tkanki tłuszczowej fotografowanie.

Jak zapobiec utracie mięśni? Czy ciężary w celu promowania wzrostu mięśni i odbudować utraconą tkankę mięśniową.

Z 1 dodatkowym funt mięśni można zbudować w organizmie, będziesz przyspieszyć swój metabolizm i spalić dodatkową 50 kalorii dziennie, bez żadnego dodatkowego wysiłku ze strony ……

Stąd trening siłowy jest droga dla Ciebie. Nie trzeba weight-pociągiem aż „drop dead” tak powiem; zaledwie 2-3 lub 3-4 razy w tygodniu przez 20 minut na sesję i będziesz w stanie kalorie „Muscle up” i spalić.

2. „Melt” tłuszczu Away With ćwiczenia cardio

Ćwiczenia cardio jest najpotężniejszym ćwiczenia spalanie tłuszczu, które można zrobić, aby wybuch daleko nadmiar tłuszczu w organizmie w tym czasie.

To korb swój metabolizm prosto i bezpośredni, wypalanie tłuszczu z całego ciała, więc schudnąć.

– autor artykułu