jakie sa strony internetowe o zwierzetach

jakie sa strony internetowe o zwierzetach

Fajne asan jogi na upalne dni

Chcesz zachować spokój podczas uprawiania jogi podczas tych gorących letnich dni? Mamy tendencję, aby poruszać się w miesiącach letnich, co jest wielka rzecz! Ale gdy słońce jest zbyt uciążliwe lub dzień jest zbyt parno, zajęcia na świeżym powietrzu zasnąć. Tak więc, w gorące dni lata, będzie można zrobić również do praktykowania jogi, które faktycznie zachować chłód.

Ogólnie rzecz biorąc, rozszerzenia forward są chłodzące asan jogi praktykowane podczas upalnych dni. Znaleźć ładne przewiewnego lokalizacją w pobliżu otwartego okna lub drzwi. Świeże powietrze pomaga. Nie atakuj pozy. Pamiętaj, aby przejść do każdej z pozycji jogi z rozwagą i skonfigurować wyrównanie prawidłowo. Nazwy jogi, które dadzą Ci relaks i chłodzenia praktyk bez przegrzania są Janu Sirsasana (kierownik Knee Pose) oraz Marichiasana (Siedząc Twist z kilkoma zmianami). Wraz z tych podstawowych pozach, bardziej można dodawać w zależności od czasu masz dostępne, poziom energii, a ile doświadczenia miałeś. Możesz dodać ardha Baddha Padma Paschimottanasana (Half Związany Lotus Forward Bend), Triang Mukhaikapada Paschimottanasana (trzy kończyna Face Down Forward Bend) i Paschmimottanasana (Full Forward Bend). Istnieje tak wiele odmian, w jaki sposób mogą one być wykonane, ale to nie znaczy, można być spokojnym! Te pięć asan jogi przekładają się pochyla się kolano do boku, jedna noga w pozycji lotosu, jedna noga w Virasana i skręcania, z ostatecznej wersji ułożenia pętli ramiona wokół nóg i tułowia i za pomocą dźwigni. Ostateczna yoga jest proste do przodu rozszerzenie z nogami pełni prostowane.

jakie sa strony internetowe o zwierzetach

W pozycji siedzącej pozycji jogi, naciśnij nogi w dół do podłogi, zachować tę skargę jako zginać w stawie biodrowym, a nie połowy pleców. Następnie wydłużyć swoją przednią kręgosłup jak rozciągają się do przodu. W Jogi Iyengara, asan jogi są obsługiwane z rekwizytami, jak pasy, aby złapać nogę, albo wzmocnić wspieranie tułowia. W ten sposób należy czerpać korzyści z wspaniałym jogi przez: 1) utrzymywanie się w ruchu podczas gorących letnich dni, co jest dobre dla układu limfatycznego, który oczyszcza swoje problemy, 2) utrzymywanie się ochłodzić, który jest nie tylko właściwe, ale satysfakcjonujące i 3) Utrzymanie tkanki stonowanych, mocny i czujny. Praktykowanie asan jogi jest o odpowiedniej równowagi w siebie, zarówno w chwili obecnej, jak iw życiu.

Więc tego lata, ruszać, zachować spokój, pomóc tkanki pozostają oczyszczone i stonowana. Praktykowane w przód wygina jak Janu Sirsasany i Marichiasana. Te postawy jogi podczas gorących letnich dni pozwoli uniknąć przegrzania. Czerpania korzyści i stres zmniejszenie że pochodzi z praktykowania asan jogi w tych porach. Namaste.

plandeki.eu/plandeki
– autor artykułu